سرطان 14, 1402 10:48 Asia/Kabul
  • هنیه: رژیم صهیونیستی سرافکنده از جنین فرار کرد
    هنیه: رژیم صهیونیستی سرافکنده از جنین فرار کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تبریک پیروزی مقاومت در جنین گفت، رژیم صهیونیستی سرافکنده از جنین فرار کرد

حملات نظامیان صهیونیست به اردوگاه و شهر جنین که از روز دوشنبه آغاز شده بود، شامگاه سه شنبه با عقب‌نشینی اشغالگران پایان یافت.

با وجود شهادت 13 فلسطینی و مجروح شدن 100 نفر دیگر در این حمله، نیروهای مقاومت فلسطین حملات شدیدی را ضد نیروها و تجهیزات نظامی اشغالگران صهیونیست در چند محور انجام دادند که به هلاکت و زخمی شدن شماری از نظامیان اسرائیلی منجر شد.

برخی رسانه ها تصاویر و ویدئوهای پرواز بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی و نقل و انتقال کشته و زخمی های ارتش این رژیم در جنین را منتشر کرده اند اما رژیم صهیونیستی شمار تلفات خود در نبرد جنین را کتمان می کند.

به گزارش رادیو دری، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس از مقابله یکپارچه مجاهدان فلسطینی از شاخه‌های مختلف مقاومت و ایجاد رعب و وحشت در دل ارتش رژیم صهیونیستی که به فرار آن از اردوگاه جنین منجر شد، قدردانی کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد، تمامی گزینه‌ها برای پشتیبانی از جنین و قهرمانان آن روی میز بود و عملیات قهرمانانه تل‌آویو و آنچه در کرانه باختری مشاهده شد، صرفا گویای این بود که اقشار مختلف جامعه فلسطین در تمامی مناطق حامی جنین و پشتیبان آن در این نبرد قهرمانانه است.

هنیه با بیان اینکه مقاومت گزینه راهبردی برای پاسخگویی به جنایت رژیم صهیونیستی و بیرون راندن اشغالگران است اظهار کرد، مقاومت در تمامی عرصه‌ها و میادین، خود را خارج از نبرد جنین نمی‌داند و دشمن صهیونیستی باید سریعا تجاوز علیه این اردوگاه را متوقف کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، با وجود شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، مقاومت درسی سخت و فراموش نشدنی به دشمن داد و تلفات سنگینی به آن وارد کرد و گذر زمان حجم خسارات و تلفات وارده به دشمن به دست مقاومت را مشخص خواهد کرد.

کلیدواژه