سرطان 26, 1402 18:36 Asia/Kabul
  • هنیه: غزه پایگاه مستحکم مقاومت است
    هنیه: غزه پایگاه مستحکم مقاومت است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد، غزه پایگاه محکم مقاومت برای تغییر معادلات درگیری و اعتباری راهبردی برای آن در طولانی مدت است.

به گزارش رادیو دری، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سمیناری که هیات مدیره اتحادیه علمای فلسطین برگزار کرد، گفت: کرانه باختری بر شرایط موجود غلبه یافت و بر چالش های چند سال گذشته پیروز شد و امروز مقاومت و جوانان آن منطقه به پا خواسته و عملیات را از سرگرفته اند.

هنیه افزود:کابینه کنونی رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای مساله فلسطین است و تلاش می کند که با تمام ابزارهای موجود از ظهور پدیده های مقاومت ممانعت کرده و قافله عادی سازی روابط با کشورهای عربی تداوم یابد.

هنیه ضمن تاکید بر لزوم اتحاد ملت فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی خواستار ایجاد ائتلاف های استراتژیک برای طرح مقاومت شدو گفت: امت اسلامی باید اکنون از مرحله حمایت و پشتیبانی عبور کرده و با مشارکت در آزادی و پیروزی شرکت کنند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

کلیدواژه