میزان 30, 1402 11:34 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی: حملات به غزه را تشدید می‌کنیم
    رژیم صهیونیستی: حملات به غزه را تشدید می‌کنیم

همزمان با گزارش‌ها از تکمیل تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، از روز یکشنبه حملات به این منطقه را تشدید می‌کند.

به گزارش رادیو دری، در حالی که نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت چشمان خود را روی جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان بسته‌اند و حتی کشورهای غربی از حملات اشغالگران به نوار غزه حمایت می‌کنند، تل‌آویو از تشدید حملات به این منطقه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد، از امروز حملات وحشیانه به نوار غزه را تشدید می‌کند.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون تل‌آویو گزارش داد، ارتش این رژیم تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه را تکمیل کرده و فقط منتظر تایید کابینه سیاسی است.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به حدود ۵ هزار شهید و بیش از ۱۴ هزار مجروح رسیده است.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه وگرفتار شدن صدها نفر زیر آوار

کلیدواژه