جدی 06, 1395 09:30 Asia/Kabul
  • هلاکت 97 داعشی در عملیات روز یکشنبه ارتش عراق

فرماندهی مشترک عملیات عراق روز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در درگیری های سنگین نیروهای امنیتی عراق و حملات هوایی ارتش این کشور به مواضع گروه تروریستی داعش در شهر موصل، 97 نفر از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس این بیانیه، سربازان لشکر نهم زرهی ارتش عراق حمله ده ها نفر از عناصر داعش و خودروهای بمب گذاری شده آنان به مناطق آزاد شده «الانتصار» ، «الشیمه» و «السلام» در جنوب شرقی موصول را دفع کردند که در درگیری های به وجود آمده 51 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش کشته و چهار خودروی بمب گذاری شده و سه خودروی نفربر آن ها نیز منهدم شد.

در این بیانیه آمده است، حمله دیگر داعش به مواضع پلیس فدرال عراق در جنوب موصل دفع شد که بر اثر آن 21 عضو داعش به هلاکت رسیده و دو خودروی بمب گذاری شده آن ها منهدم شدند.

این بیانیه می افزاید، همچنین روز یکشنبه بر اساس گزارش های اطلاعاتی، حمله ای هوایی به ساختمانی در منطقه الوحده که  تعداد زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش در داخل آن در حال آماده شدن برای حمله به نیروهای امنیتی عراق بودند صورت گرفت که باعث کشته شدن حدود 25 داعشی شد.

 

 

 

کلیدواژه