قوس 26, 1402 10:46 Asia/Kabul
  • جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی؛ زنده به گورکردن آوارگان فلسطینی
    جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی؛ زنده به گورکردن آوارگان فلسطینی

نظامیان صهیونیست ده‌ها زخمی و آواره فلسطینی را در حیاط بیمارستانی در غزه "زنده به گور" کردند.

به گزارش رادیو دری، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از بولدوزر، چادرهای آوارگان فلسطینی را در حیاط بیمارستان کمال عدوان تخریب و همه کسانی که در آنها پناه گرفته بودند، در حیاط بیمارستان زنده به گور کردند.

در این گزارش آمده است، پیکرهای بیش از ۲۰ شهید که توسط بولدوزرهای اشغالگران به شهادت رسیده اند همچنان در بیمارستان کمال عدوان است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، اشغالگران صهیونیست هر جنبنده‌ای را در بیمارستان‌های کمال عدوان و العوده هدف قرار می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تأکید کرد: ارتش اشغالگر صهیونیست، بخش جنوبی بیمارستان های کمال عدوان و العوده را به‌طور کامل تخریب کرده است و کادر درمان این بیمارستان را هم هدف قرار می دهد.

وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه اعلام کرد، تعداد شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز رژیم صیهونیستی به غزه (7 اکتبر) تاکنون، به بیش از ۱۹ هزار و ۸۸ نفر رسیده است.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه ۵۴ هزار و ۴۵۰ نفر از مردم فلسطین زخمی شده‌اند، گفت: ۷۰ درصد از شهدا، زنان و کودکان هستند و شمار زیادی هم مفقود شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از کادر درمان، ۳۵ نفر از نیروهای دفاع مدنی و ۱۳۵ نفر از کارکنان آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) به شهادت رسیده‌اند.

بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ شهید، سند جنایت صهیونیست‌ها در غزه

کلیدواژه