جدی 06, 1402 09:11 Asia/Kabul
  • حماس: دستان دولت آمریکا به خون کودکان غزه آغشته است
    حماس: دستان دولت آمریکا به خون کودکان غزه آغشته است

عضو شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه دولت آمریکا از حفظ جان غیرنظامیان در غزه سخن می‌گوید و از طرفی هم سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد،گفت: دستان دولت آمریکا به خون کودکان غزه آغشته است.

به گزارش رادیو دری، اسامه حمدان سه شنبه شب ضمن انتقاد از سیاست دوگانه دولت آمریکا در قبال مردم غزه به تمامی کشورها نسبت به همسویی با طرح‌های نتانیاهو در رابطه با کوچاندن مردم غزه هشدار داد.

حمدان در ادامه افزود: مقامات سه گانه جنایتکار "اسرائیل" (نتانیاهو، گالانت و گانتز) سردرگم شدند و نمی دانند چگونه مردم خود را در شکست برای رسیدن به اهداف خود قانع کنند.

مقام حماس ادامه داد: آنچه در جریان است، ثابت می‌کند که نتانیاهو هیچ هدف و رویکردی ندارد و از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آشفتگی سخنگوی نظامی اسرائیلی در مقابل خبرنگاران دلیلی بر دروغگویی و سردرگمی مقامات رژیم صهیونیستی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از موضع انصار الله یمن در حمایت از مردم غزه تقدیر کرد.

این در حالی است که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش ملی یمن سه‌شنبه شب از عملیات‌ جدید علیه کشتی های تجاری به مقصد سرزمین های اشغالی خبر داد.

سریع هدف از این عملیات را حمایت از ملت فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: عملیات‌ ما علیه کشتی‌ها اسرائیلی یا کشتی‌های عازم بندرهای فلسطین اشغالی تا زمان رفع محدودیت انتقال دارو و غذا به نوار غزه ادامه خواهد داشت.

به دنبال حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، یمن کشتی هایی را که در دریای سرخ برای اسرائیل فعالیت می کنند، به نشانه اعتراض به بمباران و تجاوزگری مخرب این رژیم، مورد حمله قرار داده است.

واکنش حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه المغازی

کلیدواژه