جدی 16, 1402 16:47 Asia/Kabul
  • جسددزدی رژیم صهیونیستی از قبرستان التفاح غزه
    جسددزدی رژیم صهیونیستی از قبرستان التفاح غزه

دفتر اطلاع رسانی غزه از نبش قبر یک هزار و ۱۰۰ قبر در گورستان التفاح در شرق غزه و سرقت ۱۵۰ جسد به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش رادیو دری، دفتر اطلاع رسانی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنایت جدیدی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه افزوده شده و صهیونیست ها بعد از نبش هزار و ۱۰۰ قبر در گورستان التفاح و خارج کردن پیکر شهدا، حدود ۱۵۰ جسد از اجساد شهدای به تازگی دفن شده‌ را ربوده و به مکان نامشخصی منتقل کرده اند.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر این جنایت را بارها تکرار کرده است و آخرین مورد آن سرقت ۸۰ جسد از اجساد شهدا از استان‌های غزه و شمال غزه بود که بعدا تحویل داده و در شهر رفح دفن شد.

بیانیه می افزاید: تغییر وضعیت اجساد نشان می‌داد که رژیم صهیونیستی برخی اعضای اجساد این شهدا را سرقت کرده است.

دفتر اطلاع رسانی غزه در بیانیه خود تأکید کرده است که رژیم صهیونیستی همچنین پیکر ده‌ها شهید از نوار غزه را هنوز تحویل نداده است.

در ادامه بیانیه این دفتر آمده است: ما این جنایت شنیع را که نشان دهنده وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است، محکوم می کنیم و از مواضع سازمان‌های بین‌المللی در نوار غزه که در قبال این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند، شگفت زده ایم.

دفتر اطلاع رسانی غزه از تمام کشورهای جهان آزاد و جامعه بین‌المللی خواسته است تا به جنایت‌های رژیم اشغالگر پایان دهند و کشتار جمعی ملت فلسطین در نوار غزه را که تاکنون 90 هزار شهید، مفقود، مجروح و بازداشتی برجای گذاشته است متوقف کنند.

ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم اسرائیل به باریکه غزه