دلو 23, 1402 15:11 Asia/Kabul
  • رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با امیرعبداللهیان: نبرد در غزه آخرین نبرد نخواهد بود
    رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با امیرعبداللهیان: نبرد در غزه آخرین نبرد نخواهد بود

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان کردند، نبرد جاری در غزه از سلسه نبردهایی است که ملت فلسطین از ابتدای اشغال این سرزمین علیه اشغالگران داشته و تا رهایی کامل فلسطین از اشغال ادامه خواهد داشت.

به گزارش رادیو دری، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سوریه سفر کرده است یکشنبه شب  با حدود ۱۵ نفر از مسؤولان گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی مستقر در دمشق دیدار و گفت‌وگو  کرد.

مسؤولان‌ گروه‌های فلسطینی شرکت کننده در این نشست با تجلیل از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت و مسأله فلسطین تصریح کردند، در جنگ غزه، رژیم صهیونیستی به رغم حمایت همه جانبه آمریکا هیچ توفیقی جز کشتار بیرحمانه شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی نداشته‌است.

مسؤولان‌ گروه‌های فلسطینی همچنین تأکید کردند، نبرد غزه ، نبردی نابرابر بین ملت مظلوم فلسطین با رژیم اسرائیل و حامیان آن است و ملت فلسطین با ایمان به نصرت الهی تاکنون پیروز این نبرد بوده است و نبرد در غزه آخرین نبرد نخواهد بود.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با بیان اینکه، رژیم اسرائیل بعد از طوفان‌ الاقصی به طور کامل فرو ریخت و اگر حمایت تمام عیار آمریکا از این رژیم  نبود، این فروپاشی به طور کامل قابل مشاهده بود افزود، آنچه به ملت فلسطین در شکست رژیم اسرائیل  کمک کرد، مجاهدت گروه‌های مقاومت و نیز ایستادگی صبورانه و فداکاری‌های مردم نوار غزه و کرانه باختری بود. 

امیرعبداللهیان با تجلیل از حمایت مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه از ملت فلسطین و نیز حمایت  برخی دولت‌های مستقل و شجاع  گفت: امام خامنه‌ای در همان روزهای آغازین جنگ علیه غزه با قوت فرمودند که پایان این جنگ بی تردید پیروزی برای ملت فلسطین است.

وزیر خارجه ایران با اشاره به اینکه هیچگاه اسرائیل در عالم تا این حد مکروه و منفور نبوده است، افزود، اگر مقاومت متحد باشد، دنیا تسلیم اراده آنها خواهد شد.

 

کلیدواژه