حوت 08, 1402 11:17 Asia/Kabul
  • تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه
    تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود در باریکه غزه، محله های مسکونی در این منطقه را بمباران کرد.

به گزارش رادیو دری، با گذشت حدود 5 ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، در حالی که تلاش میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، صهیونیست ها همچنان به جنایات خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب باریکه غزه هستند.

در همین راستا و به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه، اطراف شهر غزه از جمله محله الدرج را بمباران کردند.

از سوی دیگر، یگان توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق شمالی و شرقی استان مرکزی و شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه را هدف قرار داد.

همچنین جنوب محله تل الهوی در غرب غزه نیز از حمله توپخانه ای صهیونیست ها در امان نماند و همزمان با آن نیز قایق‌های جنگی صهیونیستی ساحل شیخ عجلین در جنوب غرب و نیز سواحل النصیرات در مرکز باریکه غزه را به گلوله بستند.

از سوی دیگر، غرب منطقه الحشاشین در رفح در جنوب باریکه غزه نیز با کوادکوپتر رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

جنگنده‌های صهیونیستی منطقه دیر البلح در مرکز باریکه غزه را نیز هدف قرار دادند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه روز دوشنبه اعلام کرد، شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر 2023 به این منطقه تا کنون نزدیک به 30 هزار نفر و شمار زخمی ها به بیش از 70 هزار نفر رسیده است.

با این حال استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در قبال مسئله فلسطین و جنگ غزه همچنان تابلویی از دورویی غربی ها در حوزه حقوق بشر است.

در همین راستا نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، مخالفت سران اروپایی با جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، آنها را از مسئولیت در قبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح معاف نخواهد کرد.

حمله جنگنده های آمریکایی و بریتانیایی به 8 منطقه از یمن

کلیدواژه