حوت 18, 1402 11:18 Asia/Kabul
  • دبیر کل جنبش انصارالله یمن: آمریکا مایه ننگ و عار جهانیان است
    دبیر کل جنبش انصارالله یمن: آمریکا مایه ننگ و عار جهانیان است

دبیر کل جنبش انصارالله یمن ، آمریکا را مایه ننگ و عار جهانیان دانست.

به گزارش رادیو دری، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن روز پنج شنبه  درباره آخرین تحولات منطقه و باریکه غزه گفت: آمریکا نقش اصلی را در جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه دارد و آنچه که از نسل کشی در غزه رخ می‌دهد جنایت ضد بشریت و مایه ننگ برای جامعه بشری است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تصریح کرد، حملات  نظامی اسرائیلی-آمریکایی ضد مردم فلسطین در باریکه غزه همچنان ادامه دارد و رفتار وحشیانه با همه ابزار نسل کشی در دستور کار قرار دارد.

سید عبدالملک بدرالدین افزود، دیگر هیچ مکان امنی در باریکه غزه وجود ندارد و همه چیز در کانون اهداف سلاح‌های ممنوعه از طرف رژیم صهیونیستی است و برای جامعه بین المللی مایه عیب بوده که چشمان خود را به روی جنایات در غزه بسته است.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن تصریح کرد، آمریکا ده‌ها تن سلاح به رژیم اسرائیل داده است تا نسل کشی در باریکه غزه را ادامه دهد و از طرفی مانع ورود کمک‌های بشر دوستانه از طریق گذرگاه‌ها زمینی و دریایی به باریکه غزه می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود، رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در باریکه غزه ناتوان شده است و نتوانست مقاومت فلسطین را شکست دهد.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد،اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به خاطر این که نتوانسته اند هیچ یک از اهدافشان را در باریکه غزه محقق کنند، مایوس و ناامید شده اند.

در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در پنج ماه گذشته بیش از سی هزار و ۸۰۰ نفر شهید و افزون بر ۷۲ هزار نفر  زخمی شدند.

​​​​​​​خبر دیگر اینکه هواپیماهای آمریکا و انگلیس روز پنج شنبه، فرودگاه الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات به باریکه غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و خلیج عدن ادامه خواهند داد.

هشدار انصارالله یمن به حامیان صهیونیست‌ها: اینترنت جهانی را قطع می‌کنیم

کلیدواژه