جدی 04, 1402 19:04 Asia/Kabul
  • هشدار انصارالله یمن به حامیان صهیونیست‌ها: اینترنت جهانی را قطع می‌کنیم
    هشدار انصارالله یمن به حامیان صهیونیست‌ها: اینترنت جهانی را قطع می‌کنیم

جنبش انصارالله یمن، کشور‌های غربی را تهدید کرده است که در صورت پایان نیافتن جنگ در غزه، کابل‌های اینترنت جهانی را که از دریای سرخ در باب‌المندب عبور می‌کند، قطع خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری؛ برخی منابع خبری گفته‌اند که جنبش انصارالله یمن که اخیرا در حمایت از مردم غزه، مانع از تردد کشتی‌های اسرائیلی از تنگه باب‌المندب شده، تهدید کرده است که در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، کابل‌های اینترنت جهانی را در تنگه راهبردی باب‌المندب قطع خواهند کرد.

این تهدید انصارالله بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است و کاربران بسیاری از کشور‌های مختلف در واکنش به آن نوشته‌اند که اگر یمنی‌ها تهدیدشان را عملی کنند، اتصال اینترنت شرق و غرب جهان قطع خواهد شد.

انصارالله یمن پیش از این با توقیف کشتی‌های مرتبط با اسرائیل در عبور از تنگه باب‌المندب یا حمله پهپادی به آن‌ها نشان داد که با توجه به توان نظامی و اشرافی که بر این تنگه دارند می‌توانند ضرباتی سنگین‌تر از آنچه تصور می‌شد را به منافع رژیم صهیونیستی وارد کنند؛ تا جایی که آمریکا به فکر تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی برای حفظ امنیت کشتیرانی در این تنگه افتاد.

یمنی‌ها یک کشتی دیگر را در مسیر فلسطین اشغالی توقیف کردند

انتشار تصاویر کشتی توقیف شده رژیم اسرائیل از سوی نیروهای مسلح یمن

کلیدواژه