حمل 11, 1403 13:22 Asia/Kabul
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و غزه
    تداوم حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و غزه

منابع فلسطینی از ادامه یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و باریکه غزه خبردادند.

به گزارش رادیو دری، منابع فلسطینی بامداد امروز(شنبه) اعلام کردند، درپی درگیری مسلحانه میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در منطقه "قباطیه"،غرب جنین در کرانه باختری، یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به شهادت رسید و سه جوان فلسطینی نیز زخمی شدند.

پس از حمله صهیونیست‌ها به منطقه "قباطیه" مبارزان فلسطینی با اشغالگران وارد درگیری مسلحانه شدند و با منفجر کردن ده‌ها بمب دست‌ساز و کنار جاده‌ای به شماری از خودروهای زرهی و نظامی اشغالگران آسیب وارد کردند.

در صدوهفتاد و ششمین روز از جنگ در باریکه نیز رژیم صهیونیستی بر  حملات هوایی و توپخانه به این منطقه افزوده است.

بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در باشگاه "الشجاعیه" و "گذرگاه کارنی" و اطراف بیمارستان "شفا" و اردوگاه "المغازی"  در" خان یونس" حدود ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی "الجزیره" نیز از آتش سنگین تانکها و نفربرهای رژیم صهیونیستی به اطراف مرکز درمانی "ناصر" و ویرانی منازل در اردوگاه "خان یونس" در جنوب غزه خبر داد.

مناطق شرقی و غربی شهر "خان یونس" جنوب غزه هم از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد ۲۶ نفر از پرسنل این جمعیت که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی ضد غزه در حال انجام ماموریت انسان دوستانه بودند، به شهادت رسیده اند.

"گردانهای قسام" شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد، در عملیاتی موفق، گروهی از نظامیان صهیونیست را نزدیک مرکز درمانی "ناصر" در "خان یونس" هدف قرار داده است که تعدادی از نظامیان ارتش اسرائیل کشته و یا زخمی شدند.

"قسام" همچنین از عملیات دیگری در اطراف بیمارستان "شفا" در غزه و هدف قراردادن  دو تانک رژیم صهیونیستی خبرداد.

"سرایا القدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد ، تعدادی از جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و با نظامیان صهونیست در شمال خان یونس درگیر شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم از به هلاکت رسیدن یک نظامی خود و زخمی شدن ۱۶ نظامی دیگر در نبردهای جنوب غزه خبر داد و اذعان کرد، از یکشنبه گذشته تاکنون ۸۱ نظامی این رژیم زخمی شده اند.

حمله رژیم صهیونیستی به شمال سوریه

کلیدواژه