حمل 15, 1403 12:27 Asia/Kabul
  • ادامه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری
    ادامه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تداوم حمله‌های وحشیانه به مناطق مختلف باریکه غزه شهرهای مختلف کرانه باختری رود اردن را هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش رادیو دری، منابع فلسطینی خبردادند، نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه  به اردوگاه های «الفارعه»در «طوباس» در کرانه باختری رود اردن حمله کردند.

عناصر متجاوز صهیونیست به شهر «نابلس» و یکی از ساختمان‌های محله «المعاجین» در این شهر نیز یورش بردند.

منطقه «بیتونیا» واقع در غرب «رام الله» و محله‌های «البالوع» و «المصایف» کرانه ب اختری هم شاهد حمله‌های بامدادی عناصر صهیونیست بود.

نظامیان اشغالگر در جریان یورش به منطقه «حزما» واقع در شمال قدس اشغالی هم به سمت ساکنان این منطقه گاز اشک آور شلیک کردند و به محله «کفرسابا» واقع در شهر «قلقیلیه» نیز حمله کردند.

منطقه «حوسان» واقع در «بیت لحم» و محله «المصایون» در «رام الله» هم شاهد حمله‌های گسترده نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز بوده است.

عناصر متجاوز در حمله به شهرهای مختلف کرانه باختری رود اردن ده‌ها فلسطینی را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

عناصر صهیونیست یک بمب را نیزدر داخل ساختمان تحت محاصره خود در خیابان «التعاون نابلس» منفجر کردند. 

 نیروهای مقاومت در منطقه «عزون» واقع در شرق «قلقیلیه» عناصر متجاوز صهیونیست را در جریان یورش به این منطقه هدف قرار دادند.

این نیروها تلاش کردند با پرتاب نارنجک به سمت نظامیان صهیونیست مانع پیشروی آنها در شرق قلقلیلیه شوند.

همچنین درگیری‌های مسلحانه ای عناصر اشغالگر صهیونیست و نیروهای فلسطینی در اطراف اردوگاه «الفارعه» واقع در «طوباس» به وقوع پیوست.

جوانان فلسطینی ساکن منطقه «زبوبا» واقع در غرب جنین نیز با عناصر متجاوز صهیونیست در جریان حمله به این منطقه درگیر شدند.

علاوه بر کرانه باختری حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و بخش‌های مسکونی این باریکه نیز همچنان ادامه داشته به طوری که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محله‌های غربی شهر ««خان یونس» را واقع در جنوب این باریکه هدف قرار دادند.

در کنار حمله‌های هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه قایق‌های جنگی این رژیم نیز به سمت شهروندان فلسطینی در ساحل شهر «رفح» در جنوب باریکه غزه تیراندازی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه  غزه اعلام کرد شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۲ هزار و ۹۱۶ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۵ هزار و ۴۹۴ نفر افزایش یافته است.

تداوم بمباران بخش‌های مسکونی باریکه غزه توسط اشغالگران صهیونیست

کلیدواژه