حمل 26, 1403 15:30 Asia/Kabul

مردم بسیاری از کشورهای منطقه هنگام عبور موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی به سمت سرزمین‌های اشغالی در خیابان ها شعار الله اکبر سردادند و شادی کردند.

 به گزارش­ رادیو دری؛ تصاویری از شهروندان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد مردم همزمان با حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی، دروازه شهرک بیت ایل را از جا کندند.

جشن و شادی ناشی از این حملات سراسر کرانه باختری را در بر گرفت و بسیاری از شهروندان برای نشان دادن خوشحالی خود از این حملات، با برپایی تجمع  آتش بازی کردند و یا برای تماشای موشک‌ها در آسمان به خیابان‌ها و پشت بام‌ها آمدند.

  • جشن و شادی مردم عراق
  • شادی فلسطینی ها هنگام عبور موشک های ایرانی به سمت اهدافی در رژیم صهیونیستی
  • شادی مردم لبنان و تجمع مقابل دفتر خبرگزاری المیادین

۱۰ روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک ایران و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و بی عملی جامعه بین‌المللی نسبت به این اقدام غیرقانونی، بامداد امروز یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

همزمان با این اقدام، مردم سراسر ایران با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

 

واکنش رسانه‌های خارجی به حملات پهپادی و موشکی ایران ضد اسرائیل

 

حمایت مردم سراسر ایران از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

کلیدواژه