ثور 11, 1403 10:01 Asia/Kabul

نمایشگاه نقاشی با عنوان "بازگشت نزدیک است" با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم نسل کش اسرائیل در باریکه غزه، در اسلام آباد، پایتخت پاکستان برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، در نمایشگاه نقاشی و پوستر با عنوان "بازگشت نزدیک است" که به همت بنیاد فلسطین پاکستان در اسلام آباد برگزار شد، ده‌ها نقاشی دانشجویان و هنرمندان ارشد پاکستانی با موضوعاتی از جمله اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بویژه در باریکه غزه، محکومیت جنایات رژیم نسل کش صهیونسیتی ضد فلسطینیان، نبرد مشروع گروه‌های مقاومت اسلامی و همچنین آزادی قدس به نمایش گذاشته شد.

مقامات سیاسی، رهبران مذهبی و فعالان اجتماعی پاکستان از جمله «جمال شاه» وزیر پیشین فرهنگ، «ناصر شیرازی» دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، «مفتی گلزار احمد نعیمی» رئیس جماعت اهل حرم و «صابر ابو مریم» رئیس بنیاد فلسطین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و پوستر با عنوان "بازگشت نزدیک است" حضور داشتند.

سخنرانان در این مراسم با اعلام حمایت قاطع مردم مسلمان پاکستان از مردم مظلوم فلسطین بویژه در باریکه غزه در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند، جامعه جهانی در متوقف کردن بزرگترین قتل عام در تاریخ معاصر جهان شکست خورده است.

رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان همچنین تلاش جمعی کشور‌های مسلمان برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به باریکه غزه و آتش بس بی قید و شرط در این باریکه را خواستار شدند.

همچنین کارگاه نقاشی 2 روزه با موضوع فلسطین نیز در پایتخت پاکستان برگزار شد که مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت.

رژیم نسل کش صهیونیستی از 15میزان 1402 با حمایت همه‌ جانبه آمریکا و  کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ ای را در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته است.

کلیدواژه