ثور 22, 1403 09:14 Asia/Kabul
  • حمله گردان های القسام به صهیونیست‌ها در رفح
    حمله گردان های القسام به صهیونیست‌ها در رفح

گردان‌های القسام به نظامیان صهیونیست در رفح حمله و چند تن را زخمی کردند و یا به هلاکت رساندند.

به گزارش رادیو دری، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد، در پی هدف قرار دادن یک ساختمان در نزدیکی مسجد الدعوه واقع در شرق رفح، همه نظامیان صهیونیست که در آن پناه گرفته بودند، به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

در بیانیه گردان های القسام همچنین آمده است، رزمندگان این گردان با راکت‌های الیاسین 105 و سلاح‌های دیگر دو تانک صهیونیستی در منطقه سعد صایل در شرق رفح را منهدم کرده اند.

رزمندگان این گردان همچنین روز جمعه پایگاه صهیونیستی کرم ابوسالم در شرق رفح را نیز هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ساعاتی پیش نیز منابع صهیونیستی اعلام کردند، دو حادثه شدید برای ارتش این رژیم در رفح رخ داده است که در این دوحادثه چهار نظامی صهیونیست کشته و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده که وضعیت وی بسیار وخیم گزارش شده است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (۶‌مه) به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه را تأیید  و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرد.

جنبش مقاومت حماس نیز در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است، اما اسرائیل بداند که حمله به رفح هرگز برای این رژیم اشغالگر تفریحی نخواهد بود و مقاومت آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

موج جدید حملات راکتی گردان‌های القسام به قدس و تل‌آویو

کلیدواژه