جوزا 23, 1403 12:16 Asia/Kabul

بیمارستان شهدای الاقصی غزه به دلیل کمبود تخت، دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط وخیمی به سر می‌برد.

 به گزارش رادیو دری، بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح باریکه غزه به دلیل کمبود تخت، دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط وخیمی به سر می‌برد و قطع کامل برق و اینترنت خدمات رسانی آن را به کلی با مشکل روبرو کرده است.

در همین حال "یحیی سنوار"، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه گفت: شهادت غیرنظامیان در باریکه غزه ناشی از حملات رژیم صهیونیستی، یک فداکاری برای آرمان فلسطین است. 

سنوار در نامه ای به اسماعیل هنیه، رئیس سیاسی حماس، پس از شهادت پسران وی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی نوشت، شهادت آنها  و سایر فلسطینی ها حیات را در رگ های این ملت تزریق خواهد کرد و شکوه و عظمت آن را به ارمغان خواهد آورد. 

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان هم اعلام کرد، در حمایت از ملت پایدار فلسطین در باریکه غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های دشمن صهیونیست به روستاهای مقاوم جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز گذشته (سه‌شنبه)  شهرک «کفر بلوم» را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان همچنین ساختمان‌های مقر نظامیان اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «مسکاف عام» و «گشر هازیو» در سرزمین های اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا موشک‌باران کردند.

نیروهای مقاومت لبنان موضع نظامی صهیونیستی «الرمثا» در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هم هدف حمله موشکی قرار دادند.

حزب‌الله لبنان محل موضع‌گیری و استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «برکه ریشا» را نیز با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و شماری از این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرد.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

مدیر بیمارستان الشفاء در غزه: صهیونیست‌ها خط لوله اصلی آب بیمارستان را منفجر کردند

کلیدواژه