جوزا 25, 1403 14:00 Asia/Kabul
  • حماس: آمریکا جنگ اسرائیل ضد غزه را مدیریت می کند
    حماس: آمریکا جنگ اسرائیل ضد غزه را مدیریت می کند

عضو ارشد جنبش حماس گفت: آمریکا با حمایت نظامی، دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی از رژیم صهیونیستی در جنگ ضد غزه مشارکت می‌کند.

به گزارش رادیو دری، «محمود مرداوی» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تاکید بر پایبندی رژیم صهیونیستی بر انجام تعهداتش در قبال توافق آتش بس گفت: آمریکا حملات ضد ملت فلسطین را هدایت و با حمایت نظامی، دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی از رژیم صهیونیستی در جنگ مشارکت می‌کند.

مرداوی ادامه داد: آمریکا پس از ارائه پیشنهاد آتش بس، گمراه کردن افکار عمومی و جنگ روانی را آغاز کرده است و می‌خواهد مقامات صهیونیست را مردان صلح و مقاومت و ملت فلسطین را ضد صلح نشان دهد. 

این عضو ارشد حماس گفت: ما منتظریم آمریکا موضع خود را اصلاح کند و رویکردش با ادعا‌ها و طرح‌ها و اولویت‌هایی که مطرح کرده است، همخوانی داشته باشد، چرا که ملت فلسطین از سرزمین خود و حق زندگی آزادانه و عزتمند کوتاه نخواهد آمد.

مرداوی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر شرایط سقوط را دارد، ولی پشتیبانی و حمایت اقتصادی نظامی آمریکا مانع از آن می‌شود. 

محمد مرداوی در پایان تاکید کرد: اگر آمریکا می‌خواهد حقوق ملت فلسطین را ضایع کند و منافع خود و رژیم اشغالگر را محقق سازد، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد، زیرا فلسطین سرزمین ماست و ملت فلسطین چاره‌ای جز مقاومت و اخراج اشغالگران ندارد.

در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه که از 15میزان 1402  و با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی انجام می شود، تاکنون بیش از 37 هزار فلسطینی شهید شده اند.

حماس: حمایت آمریکا از اسرائیل، حمایت از تروریسم است

کلیدواژه