پذیرفتن شروط مقاومت فلسطین؛ تنها راه تبادل اسیران صهیونیست
(last modified 1403-04-04T15:23:34+00:00 )
سرطان 04, 1403 19:53 Asia/Kabul
  • پذیرفتن شروط مقاومت فلسطین؛ تنها راه تبادل اسیران صهیونیست
    پذیرفتن شروط مقاومت فلسطین؛ تنها راه تبادل اسیران صهیونیست

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند هر گونه توافق برای تبادل اسیران با رژیم صهیونیستی تنها با پذیرش شروط مقاومت میسر است.

به گزارش رادیو دری، کمیته‌های مقاومت فلسطین روز دوشنبه در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص آمادگی این رژیم برای توافق جزئی با جنبش حماس، اظهارات نتانیاهو را بیانگر آن دانستند که طرح جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای مقاومت فلسطین دامی بیش نبوده است.

کمیته های مقاومت فلسطین افزودند: اظهارات نتانیاهو بیانگر آن است که رژیم اشغالگر، بحران‌زده و سرگردان است و گزینه‌های زیادی برای مقابله با مقاومت و محور آن ندارد.

بیانیه می افزاید: اظهارات نتانیاهو نشان می دهد که تمامی تلاش‌های رژیم اشغالگر برای تعیین جایگزین حماس در باریکه غزه شکست خورده است و هرگونه تلاش جدید این رژیم نیز موفقیتی نخواهد داشت.

کمیته مذکور همچنین تأکید کرد که بر اساس موضع مقاومت، هرگونه توافق تبادل اسیران بدون توقف نسل‌کُشی، عقب‌نشینی کامل رژیم اشغالگر از باریکه غزه، رفع محاصره و بازسازی ویرانه‌های باریکه غزه هرگز میسر نخواهد شد.

با وجود گذشت حدود ۹ ماه از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و شکست این رژیم در تحقق اهداف اعلامی خود، نتانیاهو یکشنبه شب گفت مرحله جنگ شدید در غزه رو به پایان است اما اسرائیل تا نابودی حماس حاضر به توقف کامل جنگ نیست.

وی همچنین برای توافق جزئی با حماس با هدف بازگرداندن اسیران صهیونیست در نزد مقاومت، اعلام آمادگی کرد.

هنیه: دشمن در مذاکرات آتش بس کارشکنی می کند

کلیدواژه