سرطان 11, 1403 19:14 Asia/Kabul
  • شهادت زن و کودک فلسطینی در کرانه باختری
    شهادت زن و کودک فلسطینی در کرانه باختری

مدیر بیمارستان ثابت فلسطین از شهادت یک زن و یک کودک فلسطینی در شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن و مجروح شدن چند نفر دیگر خبر داد.

به گزارش رادیو دری، امین خضر مدیر بیمارستان ثابت فلسطین گفت: در یورش امروز دوشنبه نیروهای اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه نورشمس در شهر طولکرم دو نفر شهید و چهار نفر مجروح شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد یکی از زخمی شدگان یک زن فلسطینی است.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه هم اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی در شبانه روز گذشته گذشته، مرتکب دو مورد جنایت شد که در نتیجه آن ۲۳ نفر شهید و ۹۱ نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، با احتساب این قربانیان، تعداد شهدای باریکه غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۷ هزار و ۶۰ نفر رسید.

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در محور روستای السویدیه در شهر رفح در جنوب باریکه غزه را موشک باران کردند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز نیروها و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه گلوله باران کرد.

از سوی دیگر، اعتراضات شهرک نشینان به خصوص خانواده های اسیران صهیونیست به عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو با تاکید بر لزوم کناره گیری وی و درخواست برگزاری انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

خانواده اسیران صهیونیست تاکید می کنند که اگر در آستانه آغاز جنگ در جبهه شمالی (جبهه نبرد با حزب الله) تحرکی رخ دهد، دیگر امیدی به بهبودی شرایط اسیران نیست.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه؛ شهادت هفت فلسطینی دیگر

کلیدواژه