جنایتی دیگر در غزه/ شهادت 24 فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی
(last modified 1403-04-13T08:48:43+00:00 )
سرطان 13, 1403 13:18 Asia/Kabul
  • جنایتی دیگر در غزه/ شهادت 24 فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی
    جنایتی دیگر در غزه/ شهادت 24 فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی

24 فلسطینی در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، در حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «حی الزرقا» واقع در جنوب شهر غزه، پنج فلسطینی از جمله سه کودک به شهادت رسیدند.

اداره دفاع مدنی غزه اعلام کرد، براثر حمله هوایی به منطقه «الشیخ رضوان» در شهر غزه هم، هفت فلسطینی به شهادت رسیدند و پنج نفر هم زخمی شدند.

ساعاتی پیش نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «دیرالبلح» واقع در مرکز باریکه غزه را بمباران کردند که براثر آن ۱۲ نفر از جمله «حسن حمدان» رئیس بخش سوختگی مجتمع پزشکی ناصر غزه به همراه همه اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی هم از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه خبر دادند.

بنابر اعلام این منابع، تانک ها و نفربرهای رژیم صهیونیستی به سمت منازل در اطراف مسجد الهدی در منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه آتش گشودند.

اشغالگران قدس هم چین به اردوگاه «المغازی» در مرکز باریکه حمله کردند که در پی این اقدام صهیونیست ها چند فلسطینی  شهید و زخمی شدند.

مناطق جنوبی محله «تل الهوا» در جنوب غربی شهر غزه نیز از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

همزمان منابع فلسطینی از بمباران مجتمع مسکونی در منطقه «الزرقه» در شهر غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

در همین رابطه «حنان بلخی» مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت گفت: براثر حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه شرایط فعلی امدادرسانی به این منطقه نامناسب و ناکافی است.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به باریکه غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد، از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در این باریکه ۳۷ هزار و ۹۲۵ شهروند فلسطینی شهید و ۸۷ هزار و ۱۴۱ نفر نیز مجروح شده اند.

تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه

کلیدواژه