هشدار حکیم به رژیم صهیونیستی درباره حمله احتمالی به لبنان و به خطر انداختن امنیت عراق
(last modified 1403-04-16T04:40:24+00:00 )
سرطان 16, 1403 09:10 Asia/Kabul
  • هشدار حکیم به رژیم صهیونیستی درباره حمله احتمالی به لبنان و به خطر انداختن امنیت عراق
    هشدار حکیم به رژیم صهیونیستی درباره حمله احتمالی به لبنان و به خطر انداختن امنیت عراق

رهبر جریان حکمت ملی عراق در تجمع بزرگ حسینی در بغداد، به رژیم صهیونیستی درباره حمله احتمالی به لبنان و به خطر انداختن امنیت عراق هشدار داد.

به گزارش رادیو دری، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق روز جمعه در سخنرانی خود در تجمع بزرگ حسینی در میدان "خلانی" بغداد به مناسبت آغاز ماه محرم با اشاره به تحولات منطقه و احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و در پی آن هدف قرار دادن امنیت عراق گفت: دیگر هیچ قدرت یا طرفی نمی‌تواند امنیت عراق یا وحدت ملت را تهدید کند و اجازه نخواهیم داد عراق مجددا به صحنه درگیری و اختلافات سیاسی بازگردد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم به حملات وحشیانه خود به غزه اکتفا نکرده بلکه به جنگی فراگیر علیه کشور برادر لبنان نیز تهدید می‌کند و در این زمینه هیچ قانون بین المللی و قانون بشردوستانه را رعایت نمی‌کند بلکه به همه عرف و ارزش‌ها و ملت‌ها بی‌توجه و بی‌اعتنا است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با این خطر، نیازمند وحدت و انسجام کشورهای عرب و مسلمان است، خاطر نشان کرد که عراق در مقدمه و راس این مقابله بوده و هست و از دفاع مقدسش از فلسطین، این کشور عربی و اسلامی دست نخواهد کشید.

هشدار ارتش آمریکا درباره عواقب حمله احتمالی اسرائیل به لبنان

کلیدواژه