سرطان 27, 1403 10:25 Asia/Kabul
  • حماس: دولت آمریکا مسئول کشتار برنامه‌ریزی شده ملت فلسطین است
    حماس: دولت آمریکا مسئول کشتار برنامه‌ریزی شده ملت فلسطین است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) کشتار وحشیانه مردم فلسطین در خان‌یونس را محکوم کرد و دولت آمریکا را مسئول این جنایات دانست.

به گزارش رادیو دری، حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد، بمباران عمدی آوارگان در مدرسه "الرازی" آنروا در اردوگاه "النصیرات"، مرکز و منطقه "المواصی" در غرب شهر خان‌یونس، جنوب باریکه غزه که منطقه امن اعلام شده بود، اقدامی  وحشیانه و شرم آور است.

حماس تصریح کرد، رژیم اشغالگر اسرائیل پس از فرار از مجازات بین‌المللی به جنایت در نسل کشی مردم مظلوم فلسطین همچنان ادامه می‌دهد.

در بیانیه حماس آمده است، دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» با حمایت مستمر سیاسی و نظامی از رژیم اشغالگر اسرائیل و به دلیل ممانعت از تحقق عدالت بین‌المللی، مسئولیت کامل این کشتار سیستماتیک ضد ملت مظلوم فلسطین را برعهده دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدرسه آنروا در اردوگاه النصیرات و منطقه المواصی را هدف قرار داد که دستکم 40 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

در حمله هوایی روز شنبه (13 ژوئیه) ارتش رژیم نسل کش اسرائیل به محل اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه "المواصی" شهر خان یونس نیز دستکم یکصد و 20 فلسطینی شهید و دهها نفر زخمی شدند.

افزایش شهدا و مجروحان جنایت صهیونیست‌ها در المواصی به 400 نفر

جنایت هولناک رژیم اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه النصیرات غزه

کلیدواژه