بازتاب حمله پهپادی یمنی ها به مرکز تل آویو در رسانه های بین المللی
(last modified 1403-04-30T04:27:32+00:00 )
سرطان 30, 1403 08:57 Asia/Kabul
  • بازتاب حمله پهپادی یمنی ها به مرکز تل آویو در رسانه های بین المللی
    بازتاب حمله پهپادی یمنی ها به مرکز تل آویو در رسانه های بین المللی

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که در عملیات بی سابقه‌ای که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد، تل آویو را هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر نیز به نقل از رسانه های اسرائیلی اعلام کرد که صدای انفجار شدید در خیابان «بن یهودا» در تل آویو شنیده شد. 

شبکه تلویزیونی المسیره یمن در خبری فوری به نقل از وب سایت آمریکایی آکسیوس (Axios) اعلام کرد: حمله به تل آویو در سحرگاه روز جمعه یکی از خطرناک‌ترین حملات از ۷ اکتبر تاکنون است.

مجله آمریکایی نیوزویک نیز گزارش داد: حمله یمن به تل آویو یکی از مخرب‌ترین حملات به امنیت اسرائیل از ۷ اکتبر تاکنون است.

شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: عملیات بی سابقه‌ای که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد، تل آویو را هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از منابع رسانه ای اعلام کرد: دفاتر متعلق به کنسولگری آمریکا پس از انفجار پهپاد در خیابان بن یهودا در تل آویو آسیب دیدند.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل درپی حمله پهپادی به تل آویو سفر خود به آمریکا را به تعویق انداخت.

ارتش اسرائیل به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر براثر اصابت یک پهپاد به یکی از ساختمان‌های تل آویو اذعان کرد.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند: منابع امنیتی می گویند یک پهپاد بزرگ از طرف دریا به تل آویو نزدیک شد و هنوز مشخص نیست چگونه این پهپاد تهاجمی توانسته است از همه سامانه های پدافندی عبور کند و یک ساختمان را در تل آویو هدف قرار دهد.

 

حمله پهپادی انصارالله یمن به پایتخت رژیم صهیونیستی

 

کلیدواژه