حماس: جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند
(last modified 1403-05-04T04:14:51+00:00 )
اسد 04, 1403 08:44 Asia/Kabul
  • حماس: جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند
    حماس: جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان، اتخاذ اقدامات عملی جامعه جهانی ضد این رژیم را خواستار شد.

به گزارش رادیو دری، جنبش حماس روز چهارشنبه از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست که تنها به محکوم کردن جنایت‌ها در فلسطین به ویژه در باریکه غزه  اکتفا نکنند و اقدامات عملی برای توقف این تجاوزات و مؤاخذه جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

جنبش حماس تاکید کرد، ادامه عملیات‌های ویرانگر و سازماندهی‌شده رژیم صهیونیستی در محله‌های مسکونی سرزمین فلسطین مخصوصا درشرق خان یونس، در ادامه جنایت نسل‌کُشی و پاکسازی نژادی است.

روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه حمله کرد که در پی این اقدام 85 فلسطینی شهید و 250 نفر هم زخمی شدند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین امروز شمال شرقی اردوگاه النصیرات واقع در مرکز باریکه غزه را گلوله باران کرد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مرتکب سه مورد کشتار در باریکه غزه شده است که  در نتیجه آن ۵۵ نفر شهید و ۱۱۰ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

طبق این گزارش، با احتساب این شهدا، تعداد شهدای غزه از 15میزان 1402 و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۹ هزار و ۱۴۵ نفر و تعداد مجروحان هم به ۹۰ هزار و ۲۵۷ نفر رسیده است.

تداوم جنایات رژیم صهیونیستی؛ حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح

کلیدواژه