سید حسن نصرالله: اسرائیل از بیم پاسخ ایران و حزب‌الله به غرب پناه برده‌است
(last modified 1403-05-17T05:34:57+00:00 )
اسد 17, 1403 10:04 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: اسرائیل از بیم پاسخ ایران و حزب‌الله به غرب پناه برده‌است
    سید حسن نصرالله: اسرائیل از بیم پاسخ ایران و حزب‌الله به غرب پناه برده‌است

دبیر کل حزب الله لبنان به هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران و حزب الله اشاره و تاکید کرد که اسرائیل برای دفاع از خود به کشورهای غربی بویژه آمریکا پناه برده‌ است.

به گزارش رادیو دری، سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان روز سه شنبه  در مراسم هفتم فرمانده شهید فؤاد شکر به رژیم صهیونیستی هشدار داد، حزب الله توانایی آن را دارد که در یک ساعت و حتی نیم ساعت همه کارخانه‌های شیمیایی و کارخانه‌های فناوری رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی به ارزش ۱۳۰ میلیارد دلار نابود کند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل وحشت زده، منتظر پاسخ ایران و حزب الله است، اسرائیل دست به دامن آمریکا، اروپا، غرب و نظام‌های عربی شده است تا به آن کمک کنند که بیانگر کاهش قدرت و ضعف بازدارندگی این رژیم است و اسرائیل برای حمایت از خودش عاجز است.  

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: رادارهای اسرائیل و ماهواره‌های آمریکا از ترس پاسخ ایران، حزب الله و یمن در آماده باش کامل هستند و پهپادهای ما امروز به شرق شهر عکا رسیده اند.

سید حسن نصرالله با اشاره به اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شکستن دیوار صوتی بر فراز لبنان نیز گفت: مهم‌تر از دیوار صوتی، ارسال پهپادهای مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی است که باعث به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین است.

نصرالله با اشاره به رشادت‌های «فواد شکر» فرمانده جهادی جنبش حزب الله لبنان گفت: راز قدرت ما در پایداری است، زیرا ضربه زدن به سران حزب الله، هرگز باعث تضعیف اراده و تصمیم ما برای ادامه راه نخواهد شد.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: این ترورها، باعث دشوارتر شدن وضعیت دشمن شده است زیرا عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری گسترش و مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی گسترش یافته است. علاوه بر این، دشمن از نظر اقتصادی دچار زیان‌های متعددی در همه زمینه‌ها شده است.

سید حسن نصرالله با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که میدان مرکزی نبرد کنونی، فلسطین و باریکه غزه است که جبهه‌های پشتیبان نیز به آن اضافه می‌شوند.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: برنامه جبهه مقاومت، تشکیل کشور فلسطین از رود اردن تا دریای مدیترانه است.

وحشت صهیونیست ها از حمله احتمالی ایران

کلیدواژه