سید حسن نصرالله عملیات ضد رژیم صهیونیستی را «عملیات روز اربعین» نامید
(last modified 1403-06-05T04:42:07+00:00 )
سنبله 05, 1403 09:12 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله عملیات ضد رژیم صهیونیستی را «عملیات روز اربعین» نامید
    سید حسن نصرالله عملیات ضد رژیم صهیونیستی را «عملیات روز اربعین» نامید

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عملیات گسترده روز یک شنبه این جنبش ضد رژیم صهیونیستی را «عملیات روز اربعین» نامید و آن را موفقیت آمیز دانست.

به گزارش رادیو دری، «سیدحسن نصرالله» در سخنرانی خود به جزئیات پاسخ صبح روز یکشنبه به ترور فواد شکر فرمانده جهادی ارشد این جنبش و شلیک صدها موشک و پهپاد به اراضی اشغالی پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاخیر در پاسخ جزئی از مجازات دشمن صهیونیستی دانست و افزود: عامل دیگر آن مذاکرات آتش‌بس در غزه و هم‌فکری درخصوص نحوه پاسخ به صهیونیست‌ها بود. ما فرصت کافی برای انجام مذاکرات را داریم چرا که هدف این جبهه و جانفشانی‌های آن، توقف جنگ علیه غزه است.

سید حسن نصرالله این عملیات را مقدماتی و اولیه توصیف کرد و گفت: هیچ یک از موشک‌های راهبردی ما هدف قرار نگرفت، ادعا‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دروغ محض است.

 دبیر کل حزب الله لبنان افزود: پیش از عملیات، هیچ یک از سکو‌های شلیک موشک‌ها هدف قرار نگرفت و پس از عملیات، فقط دو سکوی شلیک موشک هدف قرار گرفت. دشمن هیچ اطلاعاتی در اختیار نداشت وحملات هوایی که دشمن اجرا کرد، تجاوزگری بود نه عمل پیش دستانه و اگر تصور کنیم که عمل پیش دستانه بوده است، هیچ اثری بر عملیات امروز نگذاشت. عملیات ما همان طور که برای آن برنامه ریزی شده بود، موفقیت آمیز بود.

سیدحسن نصرالله با اشاره به اینکه ۳۴۰ موشک کاتیوشا برای سردرگمی سامانه گنبد آهنین شلیک شدند تا پهپادها بتوانند به اهداف خود برسند، ادامه داد: هدف اصلی حزب الله  پایگاه اطلاعات نظامی اسرائیل «امان» یگان ۸۲۰۰ در گلیوت در نزدیکی تل آویو بود که با موفقیت انجام شد.

پاسخ حزب الله لبنان به ترور شهید فواد شکر با موفقیت انجام شد

پاسخ اولیه حزب‌الله لبنان به جنایت رژیم صهیونیستی در شهادت «فؤاد شکر»

کلیدواژه