وزارت بهداشت غزه از بحران در بیمارستان های این منطقه خبر داد
(last modified 1403-06-06T07:44:01+00:00 )
سنبله 06, 1403 12:14 Asia/Kabul
  • وزارت بهداشت غزه از بحران در بیمارستان های این منطقه خبر داد
    وزارت بهداشت غزه از بحران در بیمارستان های این منطقه خبر داد

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه گفت که فعالیت و کار بیمارستان های شهر غزه و شمال این باریکه در صورت ادامه اشغال و تلاش صهونیست ها برای جلوگیری از ورود سوخت، ظرف 48 ساعت متوقف می شود.

به گزارش رادیو دری، «منیر البرش» مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "المیادین" افزود: اشغال محور "نتساریم" به سمت شمال، مانع از ورود دارو به باریکه غزه شده است.

البرش همچنین با اشاره به اینکه اشغالگران صهیونیست همچنان به گرسنگی دادن غیرنظامیان فلسطینی در باریکه غزه ادامه می‌دهند، گفت: نمی توان برای کودکان زیر آتش و در نبود شرایط محیطی سالم، واکسن تهیه کرد.

رژیم نسل کش اسرائیل به نسل کشی در باریکه غزه همچنان ادامه می دهد و در 24 ساعت گذشته در دو کشتار 33 نفر شهید و 66 نفر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین در حمله شبانه به اردگاه آوارگان "المغازی"، مرکز غزه شماری از مردم بی دفاع غیرنظامی را شهید و یا زخمی کرد.

درپی جنایات رژیم صهیونیستی پس از 15میزان 1402 و براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به 40 هزار و 435 شهید و 93 هزار و 534 مجروح رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه: وضعیت بیمارستان‌ها فاجعه بار است

کلیدواژه