حملات موشکی حزب الله لبنان به مرکز اصلی پدافند ارتش رژیم صهیونیستی
(last modified 1403-06-31T13:38:18+00:00 )
سنبله 31, 1403 18:08 Asia/Kabul
  • حزب الله
    حزب الله

حزب الله لبنان در پاسخ به تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ۲۵ فروند موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

به گزارش رادیو دری، شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل از هدف قرار گرفتن مستقیم یک ساختمان در منطقه "بیریا" در اطراف شهر "صفد"، شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که در حمله به صفد، مرکز اصلی پدافند هوایی فرماندهی منطقه شمال رژیم صهیونیستی را در پایگاه بیریا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن مرکز استقرار گردان شناسایی ۶۳۱ وابسته به تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی "راموت نفتالی" با موشک کاتیوشا خبر داد.

رسانه های اسرائیلی نیز شلیک موشک های حزب الله لبنان به جولان اشغالی سوریه را تایید کردند.رسانه های لبنانی نیز اعلام کردند که موج جدید حملات حزب الله در پاسخ به ۷۰ حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطق مختلف جنوب لبنان صورت گرفت.

با آغاز حملات رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر گذشته به باریکه غزه، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال مناطق اشغالی، ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند. 

نصرالله: عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان اعلان جنگ است

مقاومت یمن تل آویو را هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داد