سنبله 30, 1403 11:16 Asia/Kabul
  • نصرالله: عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان اعلان جنگ است
    نصرالله: عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان اعلان جنگ است

دبیرکل حزب الله لبنان عملیات تروریستی اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در لبنان را به منزله اعلام جنگ دانست.

به گزارش رادیو دری، سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی روز پنج‌شنبه خود حمله و هدف قرار دادن غیر نظامیان را جنایت بی سابقه در جهان خواند و تأکید کرد رزمندگان مقاومت به نبرد با اشغالگران اسرائیلی ادامه خواهند داد.

نصرالله با اشاره به این که پیشرفت دشمن صهیونیستی در زمینه فناوری با حمایت های آمریکا و ناتو محقق شده است، تصریح کرد: ماهیت جنگ، درگیری است و علی رغم فشار حمله تروریستی اخیر اسرائیل، نیروهای مقاومت در برابر دشمن اشغالگر مقاومت خواهند کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با قدردانی از کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران و عراق که کمک‌های خود را به لبنان ارسال کردند، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تمام قوانین و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

سیدحسن نصرالله با اشاره به این که برای عبور از  خطرات احتمالی باید قدرتمندتر شد، افزود: تل آویو به شکست در جبهه شمالی اعتراف کرده و همین مسأله باعث شده است بنیامین نتانیاهو برای حل مشکل خود به کشتار غیرنظامیان روی آورد.

دبیرکل حزب الله لبنان زیربنای ساختاری مقاومت را مستحکم خواند و گفت: دشمن صهیونیستی نمی تواند نه ساختار رهبری مقاومت و نه حضور نیروها در جبهه نبرد را مختل کند.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی با قصاص عادلانه و حساب رسی سختی روبه رو خواهد بود. 

رژیم صهیونیستی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (27 و 28 سنبله) در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر)، تلفن همراه و لپ تاپ را در لبنان منفجر کرد که در پی این انفجارها در مناطق مختلف این کشور به ویژه بیروت، تاکنون ۳۷ نفر از جمله یک دختربچه شهید و حدود چهار هزار نفر زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان: رژیم اشغالگر به خاطر جنایت روز سه شنبه تاوان سختی خواهد داد

کلیدواژه