هدف قرار گرفتن مقر موساد در حومه «تل آویو» از سوی حزب الله لبنان
(last modified 1403-07-04T07:22:45+00:00 )
میزان 04, 1403 11:52 Asia/Kabul
  • هدف قرار گرفتن مقر موساد در حومه «تل آویو» از سوی حزب الله لبنان
    هدف قرار گرفتن مقر موساد در حومه «تل آویو» از سوی حزب الله لبنان

رزمندگان حزب الله لبنان، مقر فرماندهی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را در حومه شهر «تل آویو» را با یک فروند موشک بالستیک از نوع «قادر ۱» هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد، رزمندگان این گروه مقاومتی در راستای دفاع از لبنان و ملت این کشور، برای اولین بار از آغاز جنگ ضد غزه مقر فرماندهی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را در حومه شهر تل آویو با یک فروند موشک بالستیک از نوع «قادر ۱» هدف قرار داد.

دراین بیانیه آمده است: محل اصابت موشک بالستیک حزب الله، مقر مسئول ترور فرماندهان (حزب الله) و منفجر کردن دستگاه های ارتباطی و بی سیم و پیجر بود.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت بیش از 50  نفر از جمله «ابراهیم عقیل» از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که حزب الله یک موشک بالستیک میانبرد را به سوی پایگاه گلیلوت شلیک کرده است.

شبکه المیادین هم اعلام کرد که پروازهای فرودگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح دوشنبه هفته گذشته حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور 569 لبنانی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات همچنین یک‌هزار و ۸۵۰ زخمی نیز بر جای گذاشته است.

حمله حزب‌الله لبنان به یک مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی

کلیدواژه