حماس و جهاد اسلامی: شهادت نصرالله مقاومت را قوی‌تر می‌کند
(last modified 1403-07-07T13:39:29+00:00 )
میزان 07, 1403 18:09 Asia/Kabul
  • حماس و جهاد اسلامی: شهادت نصرالله مقاومت را قوی‌تر می‌کند
    حماس و جهاد اسلامی: شهادت نصرالله مقاومت را قوی‌تر می‌کند

جنبش‌های فلسطینی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان وی را تسلیل گفته و تأکید کردند که شهادت وی مقاومت را در فلسطین، لبنان و کل منطقه قوی‌تر می‌کند.

به گزارش رادیو دری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را که به‌همراه جمعی از یارانش در نبرد طوفان الاقصی به شهادت رسید تسلیت گفت.

در بیانیه حماس آمده است که این جنبش، تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را به‌شدت محکوم می‌کند و آن را یک اقدام تروریستی بزدلانه می‌داند.

جنبش حماس همچنین با یادآوری زندگی و مسیر مملو از جانفشانی سید حسن نصرالله در راه آزادسازی قدس و مسجدالأقصی، مواضع شرافتمندانه وی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمان و حقوق مشروع آن و نیز پافشاری وی بر پشتیبانی قهرمانانه از ملت فلسطین و مقاومت آن در نبرد طوفان الأقصی را یادآور شد.

حماس افزوده است: تاریخ ثابت کرده است که هرگاه یکی از رهبران مقاومت به شهادت می‌رسد، نسلی از رهبران شجاع، قوی‌تر و مصمم‌تر برای رویارویی با دشمن صهیونیستی جانشین او می‌شود تا اینکه دشمن، نابود شده و از سرزمین و منطقه ما بیرون رانده شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز شهادت سیدحسن نصرالله را به رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، برادران حزب‌الله و ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: سیدحسن نصرالله در زمانی به شهادت رسید که رژیم‌ها و کشورها تحت عنوان عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) در دام تسلیم شدن می‌افتند.

جهاد اسلامی همچنین ابراز اطمینان کرد که شهادت سیدحسن نصرالله، قدرت، صلابت و عزم مقاومت در فلسطین، لبنان و کل منطقه را بیشتر خواهد کرد و گروه‌های مقاومت کاری خواهند کرد که دشمن تاوان جنایتش را بپردازد و دیر یا زود طعم شکست را بچشد.

ایران: راه پرافتخار سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت

اجتماعات مردمی در سراسر ایران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

کلیدواژه