یمن تل‌آویو و بندر ایلات را هدف حملات پهپادی قرار داد
(last modified 1403-07-10T14:41:32+00:00 )
میزان 10, 1403 19:11 Asia/Kabul
  • یمن تل‌آویو و بندر ایلات را هدف حملات پهپادی قرار داد
    یمن تل‌آویو و بندر ایلات را هدف حملات پهپادی قرار داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی به اهداف نظامی در تل آویو و بندر ایلات در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش رادیو دری؛ «یحیی سریع» در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش  یمن در حمایت از مردم فلسطین و لبنان با پهپاد "یافا" یک هدف نظامی صهیونیستی را در منطقه اشغالی یافا (تل آویو) هدف قرار دادند.

سریع افزود: نیروهای مسلح یمن با چهار پهپاد از نوع "صماد 4" به اهداف نظامی صهیونیستی در منطقه ام الرشراش(بندر ایلات) نیز حمله کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر تداوم حمایت از دو ملت فلسطین و لبنان تا زمان بیرون راندن اشغالگران و شکست طرح‌های توسعه طلبانه آنها تاکید کرد و از ملت های عربی و اسلامی خواست تا با شکستن سکوت خود، مشارکت فعالی در این نبرد سرنوشت ساز داشته باشند.

نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه نیز یک فروند پهپاد آمریکایی "MQ_9" را حین انجام عملیات جاسوسی در حریم هوایی استان صعده با موشک زمین به هوای بومی ساقط کردند.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن،  این یازدهمین پهپاد MQ_‌9 است که در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از غزه سرنگون شده است.

ارتش یمن در ماه‌های اخیر در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در باریکه غزه، کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده و متعهد شده‌ است تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به باریکه غزه را متوقف نکند، این حملات ادامه خواهد داشت.

انهدام ناوشکن بریتانیایی و دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

تاکید سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی

کلیدواژه