صهیونیست‌ها بیش از 250 هزار بار باریکه غزه را هدف قرار دادند
(last modified 1403-07-15T14:21:42+00:00 )
میزان 15, 1403 18:51 Asia/Kabul
  • صهیونیست‌ها در یک سال بیش از 250 هزار بار باریکه غزه را هدف قرار دادند
    صهیونیست‌ها در یک سال بیش از 250 هزار بار باریکه غزه را هدف قرار دادند

رهبر انصارالله یمن می گوید: رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه، بیش از 250 هزار بار باریکه غزه را هدف قرار داده و از حدود 100 هزار تن مواد منفجره استفاده کرده است.

 به گزارش رادیو دری؛ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی عصر امروز (یکشنبه) در سخنانی به مناسبت فرار رسیدن هفتم اکتبر اولین سالروز عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: دشمن اسرائیلی در یک سال گذشته، بیش از 250 هزار بار باریکه غزه را هدف بمباران و حملات توپخانه ای قرار داده است که در پی آن حدود 150 هزار نفر شهید، مفقود و زخمی شده اند.

وی با اشاره به استفاده صهیونیست ها از  سلاح ها و بمب های ممنوعه آمریکایی برای کشتار جمعی گفت: هنوز اجساد هفت هزار و 820 شهید در غزه دفن نشده  و زیر آوار مانده و بسیاری از اجساد نیز ناپدید شده است.

رهبر انصارالله یمن افزود: دشمن صهیونیستی با بسیج همه توان خود، با 350 هزار نظامی و ذخیره به باریکه غزه حمله کرد و امریکا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی نیز در حمله به غزه از این رژیم حمایت کردند.

الحوثی اظهار کرد: در یک سال گذشته، رژیم اسرائیل حدود سه هزار و 700 عملیات کشتار علیه فلسطینی‌های باریکه غزه انجام داده است؛ بمباران و کشتارهای بیمارستان المعمدانی و اردوگاه جبالیا و مدرسه الفاخوره از کشتارهای وحشتناکی است که هیچ فرد باوجدانی آن را فراموش نخواهد کرد و به عنوان صفحه ای سیاه از جنایتگری این رژیم در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی گفت: در این مدت آمریکا نیز صدها هواپیماهای باری غول پیکر و بیش از 100 کشتی شامل دهها هزار تن ابزار و تجهیزات نظامی برای تسهیل جنایتگری در غزه برای اسرائیل فرستاده است.

فردا هفتم اکتبر سالروز عملیات طوفان الاقصی و آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه است.

حمایت مردم کشورهای مختلف از عملیات طوفان الاقصی

پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات "طوفان الاقصی " کشتار مردم بی‌گناه بود

کلیدواژه