بیش از ۱۰۰ موشک حزب‌الله لبنان به قلب حیفا شلیک شد
(last modified 1403-07-17T12:19:02+00:00 )
میزان 17, 1403 16:49 Asia/Kabul

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان امروز در کمتر از یک ساعت ۱۰۵ فروند موشک را به منطقه حیفا و اطراف آن در شمال سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش رادیو دری؛ کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: همزمان با سخنرانی امروز سه شنبه شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، ده ها فروند موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک و صدای آژیرهای خطر در حیفا، کریوت و مناطق اطراف آن ها شنیده شد.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: بعد از هشدارهایی که در خلیج حیفا، الجلیل علیا و الجلیل میانه از ساعت ۱۲:۱۱ دقیقه تا ۱۲:۱۵ امروز فعال شد، ۸۵ فروند موشک از حریم هوایی لبنان عبور کرد و برای رهگیری آن ها اقداماتی انجام شد که جزئیات آن در حال بررسی است.

 ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک ۲۰ موشک دیگر در موج دوم حملات حزب الله خبر داده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نوشته اند که حمله امروز حزب الله به منطقه حیفا و اطراف آن بزرگ ترین حمله در نوع خود از آغاز جنگ بوده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی تاکنون به زخمی شدن ۱۲ نفر در این حملات اذعان کردند.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات را در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاورانه آنها و در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای لبنان انجام داده است.

حزب الله لبنان بامداد و صبح امروز  نیز در چند نوبت، پایگاه ها و محل های تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حزب‌الله لبنان با ۵۰ موشک سرزمین‌های اشغالی را هدف گرفت

حزب الله لبنان با ۱۰ موشک بالستیک تل‌آویو را هدف گرفت

 

کلیدواژه