حزب الله لبنان شهادت سیدهاشم صفی الدین را تأیید کرد
(last modified Thu, 24 Oct 2024 04:59:05 GMT )
عقرب 03, 1403 09:29 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان شهادت سیدهاشم صفی الدین را تأیید کرد
    حزب الله لبنان شهادت سیدهاشم صفی الدین را تأیید کرد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای از شهادت رئیس شورای اجرایی خود در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

به گزارش رادیو دری، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب الله آمده است: به امت شهیدپرور و مجاهد، ملت مقاومت و پیروزی، شهادت رهبر بزرگ و شهید بزرگ راه قدس، رئیس شورای اجرایی حزب الله، شیخ سید هاشم صفی الدین را تسلیت می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: سید هاشم صفی الدین بیشتر عمر خود را در راه خدمت به حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد و در طول سالیان متمادی عمر شریف خود با مسئولیت پذیری و توانمندی، شورای اجرایی، مؤسسات و یگان‌های آن را مدیریت کرد.

حزب الله در پایان این بیانیه ضمن تجدید پیمان مجدد با این شهید بزرگوار، تاکید کرد که راه مقاومت و جهاد را تا زمان تحقق اهداف آن در دستیابی به آزادی و پیروزی ادامه می دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، نیز با صدور بیانیه ای شهادت رهبر بزرگ سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان را که در بمباران وحشیانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی علیه ضاحیه جنوبی بیروت به همراه جمع دیگری از برادران مبارزش به شهادت رسید، تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد: شهید صفی الدین به جمع شهدای جبهه پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن پیوست و یاد و خاطره اش در جریان نبرد قهرمانانه طوفان الاقصی ماندگار شد.

حماس در بیانیه خود تأکید کرد: جنایت های رژیم صهیونیستی در ترور رهبران و شخصیت های برجسته مقاومت در میان ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی نخواهد توانست شعله های مقاومت را خاموش کند و اراده ایستادگی و پایداری در برابر رژیم صهیونیستی و طرح های خصمانه آن علیه ملت فلسطین و امت را بشکند، بلکه تمامی اقشار ملت و امت ما راه مقاومت را تا تحقق آرمان‌هایمان در زمینه اخراج اشغالگران و تحقق آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی: از سید هاشم صفی‌الدین خبر دقیقی در دست نیست

کلیدواژه