دلو 01, 1395 11:32 Asia/Kabul
  • عملیات ارتش سوریه در شمال این کشور

نیروهای ارتش سوریه روز (پنج شنبه ) در عملیاتی جدید ضد تروریستها در حومه حلب ، روستای ام میال الجدیده ، منطقه الحمامات و مطاحن الفسق را در شرق شهرک خناصر در جنوب شرق حلب از اشغال تروریستها آزاد کردند.

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی جدید ضد تروریستها در حومه حلب در شمال این کشور ، دهها تروریست را به هلاکت رساندند.

 

به گزارش ایرنا ،  نیروهای ارتش سوریه روز (پنج شنبه ) در عملیاتی جدید ضد تروریستها در حومه حلب ، روستای ام میال الجدیده ، منطقه الحمامات و مطاحن الفسق را در شرق شهرک خناصر در جنوب شرق حلب از اشغال تروریستها آزاد کردند.

نیروهای  ارتش سوریه همچنین مناطقی را در جنوب و غرب فرودگاه نظامی تیفور در شرق حمص سوریه از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند و دهها تروریست داعشی را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مواضع گروه تروریستی داعش را در جنوب روستای شریفه در شرق حمص هدف قرار دادند که در این عملیات 15 تروریست هلاک  شدند و یک نفربر زرهی و هفت خودرو حامل تیربارهای سنگین تروریست ها منهدم شد.

گزارشی دیگر حاکیست ، نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا روز پنجشنبه  مناطقی را  در حومه غربی حلب، بمباران کردند که دهها کشته برجای گذاشت .

وزارت دفاع آمریکا هم ادعا کرد  ، "محمد حبیب بوسعدون" از سرکرده های گروه های تروریستی در حمله هوایی در نزدیکی ادلب در شمال غرب سوریه کشته شده است