دلو 11, 1395 05:53 Asia/Kabul
  • شیخ نعیم قاسم: اولویت حزب الله، نبرد با اسرائیل است

شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اولویت حزب الله نبرد با رژیم صهیونیستی است و رویاروئی با تروریست ها که ابزار اسرائیلی ها هستند، بخشی از این نبرد می باشد.

به گزارش رادیو دری، شیخ نعیم قاسم روز یکشنبه تصریح کرد: هر طرف، گروه و یا کشوری که تلاش کند با حزب الله بجنگد و یا طرح اسرائیلی را بر ما تحمیل کند، به عنوان بخش جدایی ناپذیر از رویارویی با اسرائیل، با آن مقابله می کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره این که حزب الله نباید خارج از لبنان با تروریست ها بجنگد تاکید کرد: تکفیری ها درصدد ورود به روستاها و شهرک های شمال لبنان و ایجاد امارت های مختلف در خاک این کشور هستند، آیا باید منتظر می ماند تا آنها وارد خاک لبنان شوند؟

شیخ نعیم قاسم با بیان این که چه طرفی تضمین می دهد تا اسرائیل و تروریست ها باردیگر برای اشغال سرزمین لبنان بازنگردند، افزود: بنابراین حزب الله باید تروریست ها را ریشه کن کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه خاطر نشان کرد: حزب الله به سوریه رفت تا از لبنان، مقاومت، امت و آینده فرزندان خود دفاع و با صهیونیست هایی که این بار با لباس تکفیری ها آمده بودند، مقابله کند.

شیخ نعیم قاسم همچنین گفت: الحمدلله حزب الله موفقیت های بسیار بزرگی را محقق ساخته، به ریشه های تکفیر در لبنان خسارت وارد کرده، از طریق رویاروئی توانسته طرح های تکفیری ها در سوریه را ناکام بگذارد و دیگران را تشویق کند تا طرح های تررویست ها را در عراق نیز ناکام سازند.

معاون دبیرکل حزب الله درباره بحرین نیز خاطر نشان کرد: آنچه در بحرین جریان دارد از جمله اعدام ظالمانه جوانان و سلب تابعیت شهروندان این کشور، اهانت به جهانیان و سازمان های بین المللی است.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه برخی کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر در قبال جنایت های رژیم آل خلیفه سکوت کرده اند، خاطرنشان کرد: از 6 سال پیش تاکنون، حکام بحرین به سرکوب مردم این کشور می پردازند.

شیخ نعیم قاسم درباره یمن نیز تصریح کرد: هیچ عاقلی در جهان یافت نمی شود که منطق جنایتکارانه سعودی ها را که از کشتار کودکان و زنان یمنی، ویران کردن بیمارستان ها و ارتکاب جنایات شنیع رویگردان نیستند، بپذیرد.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد:سعودی ها اکنون سیاست ایجاد قحطی در یمن را برای رویاروئی با کودکان یمنی در پیش گرفته اند اما سازمان های بین المللی اقدامی نمی کنند.

 

کلیدواژه