دلو 12, 1395 17:17 Asia/Kabul
  • نقش شهید الزواری در شکست اسرائیل در جنگ 50 روزه غزه

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام تاکید کرد شهید "محمد الزواری" یکی از ناظران توسعه و ارتقای پهپادهای "ابابیل" بود و این پهپادها نقش مهمی در پیروزی مقاومت در برابر اسرائیل در جنگ 50 روزه غزه در سال 2014 داشت.

محمد الزواری 49 ساله مهندس هوافضای تونس، 25 قوس 1395 هنگام تردد با خودرو شخصی در شهر صفاقس، جنوب این کشور، توسط سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ "ابوعبیده" سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز سه شنبه در مراسم نصب بنای یادبود شهید الزواری در شهر رفح تاکید کرد مقاومت فلسطین همچنان به آماده سازی خود برای نبرد با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

ابو عبیده تاکید کرد که استراتژی مقاومت مبنی بر مبارزه با رژیم صهیونیستی در داخل مرزهای فلسطین هرگز سبب نشد که از توانمندی‌های امت اسلامی به بهترین نحو استفاده نکند، زیرا مقاومت خوب می‌داند که مساله فلسطین منحصر به یک منطقه جغرافیایی یا نبرد سیاسی یک ملت با رژیم اشغالگر نیست، بلکه مربوط به امت اسلامی است. 

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام افزود نبرد مغزها بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی همچنان در جریان است و هر روز بیش از پیش ثابت می‌شود که رهبران مقاومت در برابر دروغ پردازی‌ و ادعاهای رژیم صهیونیستی پیروز شده‌اند.

 

کلیدواژه