شیخ قاووق: حزب الله در کنار ایران در جبهه نبرد با صهیونیست ها باقی می ماند
(last modified 1395-11-19T03:50:53+00:00 )
دلو 19, 1395 08:20 Asia/Kabul
  • شیخ قاووق: حزب الله در کنار ایران در جبهه نبرد با صهیونیست ها باقی می ماند

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد، حزب الله به ایران وفادار است و در سنگر رویاروئی با خطر تکفیری و صهیونیستی در کنار جمهوری اسلامی باقی می ماند.

به گزارش ایرنا، شیخ "نبیل قاووق" عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان روز دوشنبه در مراسم جشنی به مناسبت سالگرد میلاد حضرت زینب(س) گفت، ایران امروز برای لبنان، فلسطین، سوریه و عراق، حامی قوی در رویاروئی با خطر تکفیری و صهیونیستی است و حزب الله هم با جمهوری اسلامی در این سنگر باقی می ماند.

قاووق افزود، ایران بعداز گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود فشارهای بزرگ بر آن،همچنان کمک و یاری مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و عراق است.

این عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به پیروزی های محور مقاومت در نبرد با تروریست ها تصریح کرد، رزمندگان مقاومت توانستند در مقابل گسترش داعش در سوریه، عراق و لبنان سد ایجاد کنند و با جان فشانی های خود، مردم مظلوم این کشورها را از توطئه های آمریکایی - صهیونیستی نجات دهند.

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد، حزب الله صحنه رویاروئی و نبرد علیه طرح تکفیری را با وجود فشارها، تهدید ها، مجازات ها و اقدامات عربی، منطقه ای و بین المللی برای تغییر مواضع مقاومت و خروج از سوریه، هرگز ترک نمی کند.

 

کلیدواژه