دلو 20, 1395 23:36 Asia/Kabul
  • هدف حملات گروههای تکفیری خدشه واردکردن به چهره اسلام است

دبیر کل حزب مردم در ایالت بلوچستان پاکستان تاکید کرد، حملات گروههای افراطی هیچ ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد. 

  بسم الله خان کاکر دبیر کل حزب مردم در ایالت بلوچستان پاکستان امروز درمصاحبه با رادیو پشتوبرون مرزی، هدف از حملات گروههای تکفیری را خدشه وارد کردن به چهره اسلام ومسلمانان دانست .

وی افزود اسلام هیچگاه اجازه نمی دهد که گروههای افراطی مسلمانان را هدف قرار دهند و انها را قتل عام کنند چون این اقدام مخالف اسلام و احکام اسلامی  است .

بسم الله خان کاکر گفت ،غرب از جمله امریکا محصول و زاییده گروههای تروریستی دانست وی افزود برخی ازکشورها از جمله امریکا ،  عربستان وهمچنین رژیم صهیونیستی با حمایت از گروههای تروریستی مانند داعش در کشتار مردم سوریه ، عراق و یمن مشارکت دارند .

 دبیر کل حزب مردم در ایالت بلوچستان پاکستان  همچنین امریکا را دشمن اسلام ومسلمانان خواند و گفت امت اسلام باید با اتحاد و وحدت  توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند .

وی همچنین تصریح کرد که نباید طالبان و گروههای تروریستی را به خوب و بد تقسیم کرد  امروز در پاکستان اعضا و فرماندهان طالبان  حضور دارند و آزادانه زندگی و رفت و آمد می کنند  ولی دولت اسلام اباد  می گوید که در افغانستان مداخله نمی کند. این یک سیاست دو گانه است  و دیگر کارآیی ندارد . 

دبیرخبر :   ظهیری 

کلیدواژه