ادامه حملات رژیم آل خلیفه به معترضان دربحرین
(last modified 1395-11-24T09:13:02+00:00 )
دلو 24, 1395 13:43 Asia/Kabul
  • ادامه حملات رژیم آل خلیفه به معترضان دربحرین

دست کم 10 نفر روز شنبه در تیراندازی نیروهای رژیم آل خلیفه به تظاهرکنندگان در بنی جمره و مراسم عزاداری در الدراز مجروح شدند. حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به تظاهرات مردم بحرین در بنی جمره و همچنین مراسمی در الدراز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) ، چندین مجروح به جا گذاشت.

به گزارش العالم ،  نیروهای وزارت کشور بحرین در این حمله با استفاده  از گلولۀ ساچمه ای و بمب های گازی به مقابله با تظاهرکنندگان پرداختند.

این درحالیست که منطقه بنی جمره برای سومین روز متوالی شاهد اعتراض های مردمی به کشته شدن رضا الغسره، محمود یحیی و مصطفی یوسف است که هنگام فرار از کشور در حالی که سوار قایق بودند مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفتند.

درمنطقه  الدراز نیز بر اثر شلیک گاز اشک آور به مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعدادی از عزاداران از جمله چند سالمند  مصدوم شدند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده‌سازی به زندان‌های طولانی مدت محکوم کرده است.

 

کلیدواژه