دلو 25, 1395 16:49 Asia/Kabul
  •  هشدار فلسطین به آمریکا درباره پذیرش مواضع افراطی نتانیاهو

وزارت امور خارجه فلسطین در آستانه سفر صدراعظم رژیم صهیونیستی به واشنگتن به دولت آمریکا درباره پذیرش مواضع و ایده‌های افراطی این مقام صهیونیست هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اینترنتی روزنامه مصری الیوم السابع؛ وزارت امور خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن مواضع افراطی "بنیامین نتانیاهو"صدراعظم رژیم صهیونیستی اعلام کرد قبل از سفر نتانیاهو به واشنگتن، افراد افراطی اسرائیلی از او خواسته‌اند در دیدارش با "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهوری آمریکا، ایدئولوژی‌ها و مواضع راست افراطی را ضد مردم فلسطین و حقوق قانونی آنان بررسی کند. 

وزارت امور خارجه فلسطین تاکید کرد رویکرد و ایده‌هایی که نتانیاهو بنا به توصیه افراط‌گرایان صهیونیست در کاخ سفید ارائه خواهد داد، باعث ورود دولت جدید آمریکا به تنش‌هایی با جهان اسلام و عرب می‌شود.

وزارت امور خارجه فلسطین همچنین در این بیانیه، به اعلامیه‌هایی که شهرک‌نشینان صهیونیست درباره جلب موافقت آمریکا بر سر اعمال نفوذ رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری رود اردن پخش کردند و نیز اظهارات وزیر راه این رژیم که گفته است فرصت دستیابی به توافقات با دولت آمریکا درباره قدس، شهرک‌ها و ساخت‌و سازهای بی‌قید و شرط وجود دارد، اشاره کرد.

"بنیامین نتانیاهو" صدراعظم  رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) برای دیدار با "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا راهی این کشور می‌شود.

 

کلیدواژه