حوت 03, 1395 10:39 Asia/Kabul
  •  سید حسن نصرالله : تهدید نظامی ایران ، جنگ روانی است

دبیر کل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد ، تهدید نظامی ایران یک جنگ روانی برای فشار به رهبری، دولت و مردم ایران با هدف امتیاز گیری و یا عقب نشینی از اصول و ارزش های خود است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، دوشنبه شب در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به این که  واشنگتن در شرایطی نیست که بخواهد به ایران حمله کند تصریح کرد: آمریکایی ها می دانند جمهوری اسلامی ایران تنها نیست.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: جنگ در سوریه، فقط جنگ با گروه های مسلح تروریستی نیست بلکه جنگ با تعداد زیادی از کشورهای غربی و عربی همپیان آن ها به سرکردگی آمریکا است.

سید حسن نصرالله همچنین با اشاره به این که تهاجم عربستان به یمن به پایان دومین سال خود نزدیک می شود تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی در این تهاجم حضور مستقیم دارند.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این که در تهاجم عربستان به یمن بیش از هفده میلیون یمنی در محاصره قرار دارند، افزود: ملت مظلوم یمن، مقاومتی اسطوره ای در مقابل متجاوزان از خود نشان داده است.

سید حسن نصرالله در ادامه به بازداشت و اعدام انقلابیون بحرینی اشاره کرد و گفت: رژیم آل خلیفه با محاصره  و صدور احکام سنگین علیه انقلابیون بحرینی به ویژه شیخ عیسی قاسم، روحانی ارشد این کشور به دنبال سرکوب انقلاب مردم بحرین است.

نصرالله  همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آمریکا و رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان را گروه تروریستی می نامند گفت: تروریست ها نباید در مقام قضاوت برای ملت ها بنشینند و دیگران را تروریست جلوه دهند.

کلیدواژه