بیانیه 16 سازمان حقوق بشری در محکومیت رژیم صهیونیستی
(last modified 1395-12-07T13:22:32+00:00 )
حوت 07, 1395 17:52 Asia/Kabul
  • بیانیه 16 سازمان حقوق بشری در محکومیت رژیم صهیونیستی

16 سازمان حقوق بشری در فلسطین اشغالی در بیانیه ای مشترک اقدام رژیم صهیونیستی را در ممانعت از ورود نماینده دیده بان حقوق بشر به فلسطین و مناطق اشغالی محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی روز جمعه با ادعای اینکه دیده بان حقوق بشر نسبت به این رژیم بی طرف نیست اعلام کرد از این پس به کارکنان این سازمان روادید داده نمی شود.

به گزارش روز (شنبه) ایرنا، 16 سازمان و موسسه حقوق بشر در فلسطین اشغالی در بیانیه خود اعلام کردند ، اقدام رژیم صهیونیستی در ممانعت  از ورود 'عمر شاکر' دیده بان حقوق بشر به فلسطین و مناطق اشغالی به بهانه این که این نهاد از فلسطینیان حمایت می کند، نگران کننده است.

دیده بان حقوق بشر در جدی گذشته طی گزارشی اعلام کرد ، سران نظامی رژیم صهیونیستی نیروهای خود را به استفاده از زور و کشتار فلسطینیان، ترغیب می کنند.

در این بیانیه امده است ،بستن مرزهای فلسطین اشغالی به روی سازمان های حقوق بشری و فعالانی که از سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی انتقاد می کنند، باعث نخواهد شد که این نهادها موارد نقض حقوق بشر در اراضی تحت کنترل این رژیم را گزارش نکنند.

پیش از این رژیم صهیونیستی از ورود گروه موسوم به «فعالیت با فلسطین» وابسته به پارلمان اروپا برای ارزیابی خسارت های ناشی از جنگ 51 روز اسرائیل ضد ملت مظلوم غزه ممانعت بعمل اورده بود.