عبدالملک الحوثی: آمریکا و رژیم صهیونیستی عاملان و حامیان اصلی حمله به یمن هستند
(last modified 1396-01-06T05:36:34+00:00 )
حمل 06, 1396 10:06 Asia/Kabul
  • عبدالملک الحوثی: آمریکا و رژیم صهیونیستی عاملان و حامیان اصلی حمله به یمن هستند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا مغز متفکر و رژیم صهیونیستی قلب تپنده تجاوزگری به یمن هستند و ابزار اصلی آن عربستان است.

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن، "عبدالملک بدرالدین الحوثی" دبیر کل جنبش انصار الله یمن شامگاه شنبه در دومین سالگرد حملات عربستان به یمن با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای جهان، امت اسلامی را هدف قرار داده اند گفت: واشنگتن درصدد نابودی امت اسلامی است.

الحوثی با اشاره به اینکه آمریکا طرح هایی برای نابودی  منطقه دارد، افزود: ارتباط دوستانه ای بین اسرائیل و عربستان و نیز هماهنگی بین تل آویو و ابوظبی در جریان است.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن افزود: حضور عربستان و امارات در یمن در راستای منافع رژیم صهیونیستی است.

عبدالملک الحوثی با تاکید براینکه ملت یمن آمادگی کامل دارد برای حفظ آزادی، عزت و استقلال یمن فداکاری و جان خود را تقدیم کند، گفت: تجاوز دشمن به یمن، ملت این کشور را قادر کرد تا در زمینه نظامی قدرتمند شود و در دیگر زمینه ها پیشرفت کنند.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه موشک های آل سعود و دشمن کودکان یمنی را هدف قرار داده است، گفت: حمله بی دلیل آمریکا و دست نشانده های آن به یمن دلیل مظلومیت این کشور است.

 دبیرکل جنبش انصارالله یمن، فعال سازی نهادهای دولتی و نیز پاکسازی این نهادها از وجود خیانتکاران و مزدوران نیروهای متجاوز و محاکمه خیانتکاران را خواستار شد.

کلیدواژه