جوزا 15, 1396 09:09 Asia/Kabul
  •  دبیر کل انصارالله یمن : آمریکا درصدر متجاوزان به یمن قرار دارد

دبیر کل جنبش انصارالله یمن با تاکید براینکه آمریکا در صدر متجاوزان به یمن قرار دارد گفت ، این متجاوزان متحدان آمریکا هستند و عربستان و امارات این تجاوز را اجرا می کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره یمن،«عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیر کل جنبش انصارالله یمن امشب(یک شنبه شنب)در سخنرانی خود در صنعا با بیان اینکه متجاوزان در همه استان های یمن مرتکب جنایت شده اند بر ضرورت مقابله همه گروه های یمنی با متجاوزان تاکید کرد .

بدرالدین الحوثی ضمن تاکید بر وحدت و تقویت جبهه داخلی در مقابل دشمنان افزود؛ متجاوزان تلاش کرده اند از مشکلاتی که در یمن وجود آورده  اند ، سوء استفاده کنند ، اما هرگز موفق نخواهند شد.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن بر خروج اشغالگران از یمن تاکید کرد و گفت ، مزدوران در آینده در یمن نیز جایگاهی ندارند .

" بدرالدین الحوثی"  همچنین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از منافع مشترکی با آل سعود در حمله متجاوزان به یمن برخوردارند، افزود، سازمان ملل متحد هم در کنار متجاوزان قرار دارد .

عربستان با همکاری برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از 6 حمل 1394 به بهانه بازگرداندن "عبدر ربه منصور هادی" به قدرت ، حملات گسترده‌ای را به یمن آغاز کرده است . 

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر، آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

 

 

کلیدواژه