سرطان 04, 1396 11:57 Asia/Kabul
  • تهدید نتانیاهو به تداوم حملات هوایی به سوریه

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دستاوزیر قرار دادن شلیک یک خمپاره از خاک سوریه به منطقه اشغالی جولان، این کشور را تهدید به حمله کرد.

به دنبال ادعای شلیک چند گلوله خمپاره از خاک سوریه به سمت فلسطین اشغالی، هواپیماهای رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) به اهداف نظامی در سوریه در بلندی‌های جولان حمله کردند که در این حمله شماری کشته و زخمی شدند.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری فلسطینی معا؛ بنیامین نتانیاهو گفت: اسرائیل هرگونه تیراندازی و یا شلیک گلوله به جولان را هرگز نمی‌پذیرد و به هرگونه تیراندازی و یا شلیک توپ و خمپاره پاسخ میدهد.

جنگنده‌های اسرائیلی عصر شنبه برخی اهداف ارتش سوریه را در شمال بلندی‌های اشغالی جولان در حومه قنیطره بمباران کردند. در این حمله، یک مقر نظامی و دو دستگاه تانک ارتش سوریه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

این چندمین بار است که رژیم اسرائیل به بهانه شلیک خمپاره به جولان از داخل خاک سوریه، مواضع ارتش این کشور را هدف قرار می‌دهد.

دولت سوریه می‌گوید هرگاه گروه‌های تروریستی در مناطق جنوب غرب این کشور در آستانه شکست قرار می‌گیرند، ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه هدف قرار گرفتن مناطق اشغال شده نزدیک مرز، مواضع نیروهای سوری را هدف قرار می‌دهند.

 

کلیدواژه