حزب الله لبنان: طرح تکفیری‌ها در منطقه در حال سقوط است
(last modified 1396-04-07T05:55:37+00:00 )
سرطان 07, 1396 10:25 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: طرح تکفیری‌ها در منطقه در حال سقوط است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد اوضاع سیاسی و وضعیت کنونی منطقه به نفع محور مقاومت تغییر کرده و طرح تکفیری‌ها در منطقه در حال سقوط است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «شیخ علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان سه شنبه‌شب در منطقه البقاع این کشور گفت لحن تهدید رژیم صهیونیستی ضد لبنان کمتر شده است؛ به‌طوریکه مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل تصریح می‌کنند قصد جنگ ندارند، در حالیکه در گذشته لبنان را به جنگ و بازگرداندن این کشور به پنجاه سال گذشته تهدید می‌کردند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد تغییر اوضاع بدون حضور مقاومت، مبارزات، دستاوردها و پیروزی‌ نیروهای مقاومت و خون شهیدان امکان‌پذیر نبوده است و نخواهد بود.  

دعموش تاکید کرد رژیم صهیونیستی از جنگ با لبنان می‌ترسد، زیرا از قدرت و توان نیروهای مقاومت و تجربه‌های آنان در مقابله با تهاجم‌ها آگاه است و می‌داند جنگ با مقاومت تاوان سنگینی برایش خواهد داشت و قادر به تحمل آن نخواهد بود.

رژیم اسرائیل در 23 جدی 1384 با هدف نابودی حزب الله لبنان، بمباران مناطق جنوبی را آغاز کرد که جرقه آغار جنگ 33 روزه بود. در این جنگ، اسرائیلی‌ها در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ناکام ماندند. 

 

کلیدواژه