اسد 09, 1396 10:50 Asia/Kabul
  •  آل سعود و اسرائیل؛ دو شریک جنایات در کشورهای اسلامی

پایگاه خبری العهد لبنان، رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی را دو شریک فجایع و جنایات در کشورهای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری لبنانی العهد در یادداشتی با عنوان «عربستان، عادی‌سازی با اسرائیل و برباد دادن آرمان‌های فلسطین»، نوشت: دغدغه آل سعود عادی‌سازی روابط با اسرائیل است و مسجد الاقصی هیچ اهمیتی برای آن ندارد.

پایگاه خبری العهد با به سخره گرفتن ادعای عربستان درباره وساطت برای حل بحران اخیر مسجدالاقصی، نوشت: «ملک سلمان» شاه خوشگذران عربستان برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است.

در گزارش این پایگاه خبری آمده است: اسرائیل هر روز یک گام به صهیونیستی کردن کامل قدس نزدیک‌تر می‌شود و اگر برخی کشورهای عربی واکنش جدی نشان می‌دادند، این رژیم غاصب جرأت نمی‌کرد مقدسات فلسطینی‌ها را تهدید کند.

پایگاه خبری العهد نوشت: دروغ‌پردازی‌ رسانه‌های سعودی برای امت اسلامی بی‌اهمیت است، چون عربستانی که با رژیم صهیونیستی در کشتار ملت یمن شریک است،  هرگز حامی فلسطینیان نخواهد بود.

پایگاه خبری العهد لبنان نوشته است: عربستان که سلاح و تروریست‌های وهابی را به سوریه می‌فرستد تا مردم این کشور را که مدافع فلسطینیان هستند به قتل برسانند، هرگز به مساله مسجد الاقصی کمکی نخواهد کرد.

 

 

کلیدواژه